Проучване разкрива най-популярните филмови места

17:40, 26 фев 18 / Любопитно 25 490 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

Ако се надявате да попаднете на холивудска знаменитост, разбира се в компанията на снимачен екип, е най-вероятно това да се случи в Сентръл парк в Ню Йорк - най-популярната филмова или телевизионна локация в света, съобщава БТА, като цитира "Дейли експрес".

Проучване показва, че девет от десетте най-популярни екранни места се намират в САЩ. Първенецът сред тях Сентръл парк фигурира в 231 продукции, сред които "Сам вкъщи 2", "Мъже в черно 2", "Спайдърмен 3".

Второ място в своеобразната класация заема Венис Бийч, Калифорния. Популярният плаж присъства в 161 екранни продукции. Сред тях са "Американски пай" и "Американска история Х".

Следва Гринич Вилидж, Ню Йорк, където са снимани сцени от филми като "Смъртоносно влияние" и "Аз съм легенда".

Челната петица се допълва от още две локации в Ню Йорк - кварталите Астория в район Куинс и Уилямсбърг в район Бруклин, фигуриращи в продукции като "Ловец на глави", "Артур", "Училище за рок", "Шерлок Холмс".

Единствената популярна екранна локация извън САЩ, намерила място в Топ 10, е университетът на Британска Колумбия, Канада, където са снимани сцени от "Ефектът на пеперудата" и "Петдесет нюанса сиво". Учебното заведение е поставено на девето място.

Челната десетка се допълва от Калифорнийския университет ("Ерин Брокович", "Професия блондинка"), Кони Айлънд, Ню Йорк ("Пи", "Бруклин"), Таймс Скуеър, Ню Йорк ("Дяволът носи Прада", "Ванила скай") и Харлем, Ню Йорк ("Ани", "Американски ганстер").

Великобритания фигурира в Топ 20 на класацията с пет екранни локации. Най-популярната от тях, Саут Банк в Лондон, е използвана от 72 снимачни екипа и е поставена на 11-о място. В района в централната част на британската столица са снимани сцени от филми като "Спектър" от поредицата за приключенията на Джеймс Бонд и "Ултиматумът на Борн".
 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама