Омбудсманът Мая Манолова разяснява как да потърсим правата си пред "Топлофикация София"

10:40, 10 фев 17 25 349 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
Във връзка с твърденията на мениджмънта на „Топлофикация София“ ЕАД, че гражданите може да не бързат с жалбите към дружеството до 1 март, в които да поискат парична компенсация за дните без топлоподаване, националният омбудсман Мая Манолова ще разясни на среща днес с представители на медиите как столичани могат да потърсят правата си пред "Топлофикация". 

Неуместният опит за ирония на изпълнителния директор на компанията Георги Беловски, който заяви преди 2 дни:

„Нямам представа, защо г-жа Манолова е харесала 1 март, може би заради мартениците“,

е повече от неуместен на фона на бедствието, причинено на гражданите и е опит за заблуждение на столичани, допълниха от пресофиса на националния омбудсман.

Общественият защитник подробно ще разясни действията, които клиентите на монополиста трябва да предприемат до края на месеца, ако искат да получат неустойка, заради липсата на парно и топла вода.

Омбудсманът ще обърне специално внимание на опита на „Топлофикация София“ да подведе столичани с прессъобщението, че „за тези часове и дни, в които не е имало топлоподаване на абонатите няма да се начисляват суми за топлинна енергия.“

Мая Манолова ще даде конкретни и практически съвети на столичните граждани какви спешни действия трябва да предприемат, ако искат да получат полагащото им се справедливо обезщетение от топлофикационното дружество.

Очаквайте първи новини от срещата на Мая Манолова с медиите в Topnovini.bg!

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама