“Плейбой” спира с голите снимки
09:46, 13 окт 15 / Свят
25
422
Шрифт:
В интервю за “Ню Йорк Таймс” той заяви, че създателят на може би най-популярната марка списание Хю Хефнър се е съгласил с предложението. Доводите са били, че в ерата, в която всеки тийнейджър има достъп до цялата порнография в интернет през телефона си, голите снимки не биха привлекли купувачи. Така от март 2016 година на страниците на “Плейбой” вече няма да има голи жени. На страниците на списанието все пак ще има провокативни снимки на жени, но те ще бъдат с рейтинг, указващ, че са подходящи за лица над 13-годишна възраст.
Интернет-страницата на списанието вече е претърпяла пълна промяна и вече може да се разглежда и на работното място, което е довело до повече по-млади читатели и повече трафик.
“12-годишното ми "аз" ще бъде много разочарован от сегашния ми "аз". Но това е правилният ход”, казва главният редактор Кори Джоунс.
Американското издание на “Плейбой” вече не носи никаква печалба, но служи като реклама за международните издания и бизнеса с марката “Плейбой”, който носи доста приходи, коментира “Гардиън”. Тиражът на списанието е паднал от 5,6 милиона през 1975 година до около 800 000 днес.
Добави коментар